Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: esrtrogeeni positiiviset rintasyövät
Kiitolset sinulle Karhutar. Aina sinulta tulee tarkkaa ja asiantuntevaa tietoa. Tekee hyvää kuulla tälläistä, oli nyt oma tilanne mikä tahansa, kun tietää että tälläinen Karhutar on olemassa.Arvostan viestejäsi kovasti.Niin kai se oli,että oli uupunut potilas, vasta Suomeen palannut,vaikka 95 jälkeen jouduin usein käymääm perhe , vanhempien sairauksien ja kuolemisen takia jne, meni työtilanna siellä jo tästkin syystä vaikeaksi,
sitten kovat sytohoidot yhdistettynä taloudellisiin vaikeuksiin jotka ym tilanteista seurasi----niin kaikki tämä uuvutti niin että depressio ja paniikki oireetkin tulivat.Olisi vain pitänyt olla sitkeämpi ja sitä hormooni hoitoa vaatia ja ainakin siitä keskustella.Kun minulla oli vielä voimassa se usan yksityisvakuutuskin.Sen olin jo maksanut pikään kestäväksi.Tuli
mentyä väärän lääkärin luo. Enhän tiennyt mitäään Suomem terveydenhoito mahdollisuuksista tnm:sta silloin.----Nyt on tilanne sellainen, mammografia oli negat. mutta aika ylhäällä kainalossa ja rinnan
yläpuolella on uuttta, sain lähetten ultraan n4 viikon kuluttua.-Onko sinulla tietoa ovatko vahvasti estrog. res+ stövän uusiintumiset myös
est.res + visiä? Tiedän kyllä että syöpäsolut voivat ajan mukaan muuttua.Olisin sinulle Karhutar kiitollinen vastauksestasi. Minullle tuli sitten
roimasti vaikeuksia, perhe tuskin välittää, ja ystävät kyllä, mutta asuvat
kaukana.Masennus on jatkunut siitä lähtien kun tänne jouduin,siihen
annetaan lääkkeitä vaan ,juuri noita CYP2D6 entsyyiä käyttävä.En ole saanut muuta terapiaa vaikka olen terapeuttia usein pyytänyt.
Olisin kiitollinen vastauksestasi.
- Re: esrtrogeeni positiiviset rintasyövätjotaas
- Re: esrtrogeeni positiiviset rintasyövätKristitty Lilja