Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Syksyä odotellen
MoikkaMinulla sädehoidot loppuivat kolme viikkoa sitten ja töissä olen käynyt jo viisi viikkoa. Vointi on ollut yllättävänkin hyvä ja väsymystä ei minullakaan ole juuri ollut.
Rasvasin sädetettyä ihoa ahkerasti ja iho kesti hoidon hyvin. Rasvailin vielä pari viikkoa hoitojen jälkeen ja sitten alkoi tuntua, ettei iho enää kuiva niin pahoin. Punoitusta kummenpaa ei minullekaan tullut. Paitsi tussimerkintöjen päälle laitetuista teipeistä tuli molempiin kainaloihin kirkkaasti punoittava läntti, kun minua joskus liima ärsyttää.
Minulla on eka kontrollikäynti syöpäpolilla vuoden päästä leikkauksesta eli tammi-helmikuun vaihteessa.
Kävin huivi ja pipo päässä töissä pari-kolme viikkoa ja sitten leikkuutin hiukset 1,5 cm mittaiseksi. Minulla ei lähtenyt kaikki hiukset pois ja hiuksia oli vaikka minkä mittaisia, tuli paljon siistimpi näin lyhyenä. Päälaelta hiukset menevät kikkuraan ja haluavat olla kohti taivasta, muut hiukset käyttäytyvät vähän hillitymmin. Peruukkia en hankkinut ollenkaan, kun en tuntunut olevan pertsa -ihmisiä.
- Syksyä odotellenhoit-su
- Re: Syksyä odotellenSantruzka
- Re: Syksyä odotellenTypsy
- Re: Syksyä odotellenpalsternakka