Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Syksyä odotellen

Moi!

Kiva kuulla. Nauti lomasta ja toivotaan kuulaan kauniita päiviä.

Minä olen pakertanut kokopäiväisesti lähes koko elokuun taloudellisen pakon sanelemana. Ensimmäiset päivät tuntuivat rankoilta, kun on sitten sädehoidossa käynti vielä illalla, mutta parissa viikossa on kunto selvästi kohentunut... tai siis olen tottunut uuteen rytmiin..

On hienoa huomata, että voi jo liikkua reippaasti ja olo tuntuu muutenkin pääosin ihan hyvältä! Neljä sädereissua vielä - iho on kestänyt toistaiseksi hyvin - ja sitten pitäisi olla... terve ???!!

Minulla on parisenttinen tumma/harmaa untuvasänkitukka, mutta kalju vielä kuultelee läpi, joten olen vielä piiloutunut peruukin alle. On kai hyvä merkki, että olen kuitenkin muutaman kerran lähtenyt epähuomiossa ilman tekotukkaa koiralenkille (onneksi on ollut hämärää..).

Eipä sitten kummempaa kuin, että tsemppaillaan ja pärjäillään kukin tahoillamme!
palsternakka | 30.8.2013 klo 20:50:37