Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Levinneisyystutkimuksen tulokset ja toinen dosetakseli-hoito takanapäin
Hei! Voi kuin hienoja uutisia! Minullakin on vielä tuoreessa muistissa kun menimme kuuntelemaan levinneisyystutkimusten tuloksia kesäkuussa. Minä jännitin niitä ihan kauheasti ja sitten kun sieltä ei löytynyt mitään, niin kyllähän siitä riemu repesi:)Minulla on kanssa ollut joka kerta tiputuksessa ollessa aivan mahtavan ihania huonekavereita. Juttua on riittänyt niin, että välillä aika loppuu kesken, melkein harmittaa kun pitää pois lähteä. Minäkin olen välillä kuvitellut vaikka mitä kun tämä minun hoitojärjestys poikkeaa totutusta,sytot ensin ja sitten leikkaus+säteet, mutta lääkehoidossa olen tavannut tämänkin järjestyksen mukaan menneitä.
On sulla muuten ihana mies! Eikä tossa mun omassakaan kyllä mittään vikaa ole! :)
- Re: Levinneisyystutkimuksen tulokset ja toinen dosetakseli-hoito takanapäinteppana