Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Levinneisyystutkimuksen tulokset ja toinen dosetakseli-hoito takanapäin

Tänään minulla oli toinen dosetakseli-hoito ja ennen sitä oli lääkärin vastaanotto ja sain mm. tietää levinneisyystutkimusten tulokset: ei etäispesäkkeitä missään kehossani. Voi että minä olen pelännyt noita tuloksia, minullahan oli kahdeksassa imusolmukkeessa syöpäsoluja, eilen luin taas Voima-kirjaa ja kyllä sain lukemastani apua. Kyllä me oltiin mieheni kanssa lääkärin vastaanotolla huojentuneita.
itse dosetakseli-tiputus meni hyvin ja taasen minulla oli todella mukava potilastoveri samassa huoneessa, myöskin rintasyöpäpotilas ja hänella on aivan sama hoito kuin minulla, eli dosetakselin ja cef:in lisäksi rinnalla tuo Xeloda-hoito kotona. Täällä palstalla en ole tavannut ketään,jolla olisi nämä tex+cex-hoidot, ja ehdinkin jo ajatella vaikka mitä kamalaa omasta tilastani, tänään sain kaikki mieltäni painavat kysymykset selvitettyä, aivan ihanaa, minulle kerrottiin, että tex ja cex -hoidot ovat todella hyvin siedettyjä ja tuotavat hyvää tulosta. Itselläni ensimmäinen kahden viikon Xeloda-kuuri meni melko kepeästi, vaikeinta oli hengenahdistys kävellessä, viikon tauko hoidossa oli upeaa aikaa, kunto oli aivan normaali, aivan kuin en olisi ikinä saanutkaan stytostaatteja.
Tänään alkaa uusi kahden viikon hoitojakso ja sain sairaalasta hyvät ohjeet tulevien päivien varalle ja sain myös reseptin emend-pahoinvointilääkkeelle, erittäin tehokas ja kallis lääke , kaksi kapselia maksoi 38€.

Tukka lähti eilen, eli mies ajoi sen pois, hän teki työtään ilmekään värähtamattä ja kun homma oli hoidettu, hän sanoi: joo, oikein hyvän näköinen, sulla on tosi kaunis pään muoto! Voi että mää rakastan tuota miestä!
Sini-likka | 12.10.2011 klo 17:45:45