Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: taxon jälkeen cefiä odotellessa

heippa,

monet ovat sanoneet että taxo on cefiä pahempi mutta minulla kävi toisinpäin. Taxo aiheutti vatsa- ja iho-oireita ja vähän särkyjä mutta jaksoin kuitenkin puuhata kaikenlaista.

CEFin hyvä puoli on se että oireet tulevat yleensä nopeammin kuin taxosta ja ovat toisaalta nopeammin sitten ohikin (toki yksillöllisiähan nuo sivuvaikutukset ovat). Minä oksensin pahoinvointilääkkeistä huolimatta aina hoitopäivän iltana ja seuraavana päivänä muutaman kerran, 3 päivää hoitojen jälkeen olin sängyssä - olo huononi heti jos yritti olla pystyasennossa ja liikkua. Noin 5-7 päivää hoidosta ruoka alkoi taas maistua ja olo kohentua.

Kannattaa varautua myös siihen että hoitoaikatauluasi saatetaan joutua muutamilla päivillä siirtämään - CEF laskee veriarvoja pidemmäksi aikaa kuin taxo joten voi käydä niin että tippapäivää joutaan siirtämään 1-3 vrk alhaisten veriarvojen vuoksi. Minulle kävi näin tokavikan ja vikan tipan kanssa.

Eipä muuta kuin paljon voimia hoitoihin, jokainen päivä on eteenpäin.

Särö (3X taxo + 3X CEF ja 25X säteet takana ja hormoonihoito alussa)
särö | 2.1.2008 klo 23:36:32