Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re:Särkyä leukaperissä
Arvoitus ratkesi! Mulla oli vanhan amalgaamin alle alkanut muodostua uutta kariesta, joka oli sukeltanut jo lähestulkoon juurikanavaan - se salakavala peijakas! No, vanha paikka pois ja lääkepaikka tilalle. Kivut ja kollotukset jäi siihen paikkaan ja olen kuin uudestisyntynyt! Empä olis uskonut, että kun leukaa ja ohimoa jne. särkee, vika löytyykin yläposkihampaasta!Nyt vähän nolottaa, että täällä huhuilin mokoman asian kanssa... Mutta onhan tämä opetuksena kaikille sytostaattihoitoja saaville eli kun hoidot on ohi, niin hampaat kannattaa tarkastuttaa huolella. Kuten Karhutar sanoi, hoidot haurastuttaa vanhoja paikkoja jne.
Kristitty lilja: Hei, miksi osteopaatille ei mielestäsi saisi syöpäsairaana mennä? No ehkä kesken hoitojen ymmärrän ettei kannata, kun kaikki on vinksinvonksin ja nikamat "ruvella" muutenkin, mutta syöpähoitojen jälkeen tuskin on estettä. Varsinkin jos on paljon makaillut hoitojen lamaannuttamana, niin nikamakäsittely voisi olla enemmän kuin paikallaan. Oikaiskaa, jos olen väärässä...
t.MIISELI
- Särkyä leukaperissäMiiseli
- Re:Särkyä leukaperissäMiiseli
- Re: Särkyä leukaperissäKarhutar
- Re: Re:Särkyä leukaperissäKristitty Lilja
- Re: Re:Särkyä leukaperissäKarhutar
- Re: Re:Särkyä leukaperissäKristitty Lilja
- Re: Särkyä leukaperissäellu08
- Re: Särkyä leukaperissäKarhutar
- Re: Särkyä leukaperissänippis