Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Re:Särkyä leukaperissä

Miiseli hei,

Iloitsen siitä, että sait hammasasiasi hoidettua! Kun kivut ja huolet iskevät, olemme kaikki avuttomia, kärsimättämiä ja apua vailla. Ei sellaisesta varmaan kannata nolostua - ainakaan paljon ja pitkäksi aikaa :).

En omasta mielestäni kuitenkaan kirjoittanut, ettei saisi mennä osteopaatille?

En ole itse asiassa (vielä) mitään mieltä siitä, voiko esim. osteopaatille mennä syöpäpotilaana - ja missä vaiheessa! Olen päässyt niin pitkälle, ettei ainakaan hoitojen aikana ;). Siksi nostin asian esille - kysyäkseni muiden mielipiteitä, kokemuksia ja "tietoja" - olen myös kysynyt sitä toisessa viestiketjussa. Muistan vaan hämärästi lukeneeni jostakin, ettei sitä pitäisi/saisi tehdä - mutta on vain tämä erittäin hämärä mieli-/ja muistikuva. Eikä mitään mielikuvaa siitä, mistä ajanjaksosta mahdollisesti oli kyse!

Itse olen saanut osteopaatiltani todella paljon apua monen vuoden aikana, ja olen mainostanut hoitoja muillekin. Tämä on näitä asioita, jotka tämän taudin kanssa tulevat eteen: mitä/miten syödä, miten liikkua, mitä hoitoja ottaa yms. Ja jotka kukin varmasti ratkaisevat omalta osaltaan.

Ja näistä hampaista, kannattaa käydä hoitamassa hampaat sekä ennen että jälkeen hoitojen. Ja juuri luin toisella foorumilla, että jollekin on hampaat "suojattu" ennen hoitoja, eikä sytot siten olisi päässeet tekemään tuhoojaan niinkuin useimmilla muilla "suojaamattomilla". Mutta enempää tietoa siitä ei minulla ole - valitettavasti. Kerron sen nyt kuitenkin, vaikka onkin "kuulopuhetta".

Ellu08:lle,

On valitettavaa, ellei tällä palstalla saa kysellä mielipiteitä, kertoa omista kokemuksistaan ja saamistaan tiedoista. On myös lukijan vastuulla, miten asioihin suhtautuu ja miten kirjoitukset ymmärtää. Itse olen saanut Karhuttarelta niin paljon arvokasta "tietoa, vinkkiä ja kokemusperäistä faktaa" että olen niistä todella kiitollinen - myös seikkaperäisyydestä. Mutta me olemme kaikki erilaisia - ja hyvä niin. Arvostakaamme myös tätä erilaisuutta.

Itselläni on valitettavasti myös huonoja kokemuksia hoitohenkilökunnalta (lääketieteellisine koulutuksineen), että osaan todella arvostaa jokaisen kanssasisaren asiallista vastausta kysymyksiini ja kaikkea sitä miten tälläkin palstalla minua on autettu. I don't bite the hand that feeds me.
Kristitty Lilja | 9.12.2008 klo 13:32:09