Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Munasarjasyöpä - turvotukset
Hei ! Katja !Mitä lääkäri sanoi ?
Minulla oli jo yli vuosi sytoista kun, teipit laitettiin.
Sen tiedän,ettei teippejä saa laittaa kasvainten päälle...Netistä olen kovasti yrittänyt löytää tietoa.
Maalaisjärjellä ajatellen voisi olla että teipit voisi laitta kun on toipunut systostaattihoidosta, eli kolme viikkoa ainakin.
Ei ne teipit voi ihan huuhaata olla, koska niitä kuitenkin paljon käytetään..mutta ei nei ihmeitäkään tee.
Jostain luin,että teipin värilläkin on väliä: sininen rauhoittaa ja on hyvä lymfahoidossa!!! Itse olin sattumalta valinnut sinistä teippiä,vaikka se aika hurjalta näyttääkin. Onhan se mummoruskea näkymättömämpää,mutta rumaa..
Kyllä se teippi mukavampaa on käyttää näin kesällä, jos vertaa tukisukkahousuihin - ja sukkiin. Kannattaa kokeilla. Netistä saa tilattua teippiä ehkä halvemmalla kuin jos ostaa fysikaalisesta, siis sitten jos alkaa itse teippejä virittelemään kotona. Kerro kuinka kävi!
- Munasarjasyöpä - turvotuksetRiituli52
- Re: Munasarjasyöpä - turvotuksetkohtuuton
- Re: Munasarjasyöpä - turvotuksetKatja_74
- Re: Munasarjasyöpä - turvotuksetKatja_74
- Re: Munasarjasyöpä - turvotuksetRiituli52