Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

kortisonihuumaa

Eilen 2.taxo+hebceptin tuntui jo melkein rutiinilta - mikä helpotus, käytössä kylmäkäsineet ja sormet meinasivat puutua. Nukuin jopa 6h edellisenä yönä vain 3h. Tänään virtaa vaikka mihin, kattilassa kiehuu 2 kg punajuuria, toisessa parsakaalia, kukkakaalia, sipulia,valkosipulia, kolmannessa porkkanoita. Nämä kun vielä jaksan kuoria niin ehkä jaksan syödä hyvin terveellisesti ainakin seuraavat 3 viikkoa. Veriarvoni olivat hyvät ja valkosoluarvot jopa paremmat kuin ennen eka tiputusta.

Itselleni olen luvannut tehdä sauvakävelylenkin joka päivä satoi taikka paistoi vaikka se ehkä huuman loputtua olisikin 100-200 metriä.

Olen päättänyt taistella myös viimeiseen saakka ja viimeisestä hiuskarvastani, vaikka niitä lähteekin nyt siinä määrin että moppaan niitä muovikassiin jokapaikasta. Päähän olen joka päivä laittanut kampaamosta ostamaani System 4 Bio Botanical climbazone Scalp tonicia. Ostin myös saman sarjan shampoon ja pesen hiuksia max 2 kertaa viikossa, nyt taxon jälkeen en pese niitä viiteen päivään. Hiusvesi auttoi tosi paljon kutinaan ja lotrasin sitä viime viikolla pari kertaa päivässä. Hiukset kyllä harmittaa vaikka se hieno 400 euron peruukki odottaakin laatikossa, mutta en ole huivi enkä hattutyyppiä.Ja peruukin peseminen ällöttää jo etukäteen.

Muuten taxo tituksen oireet ovat minulla jääneet melko vähäiseksi. Ehkä siksikin jaksan purnata ja harmitella niin paljon edessä olevaa kaljuuntumista.

Tiputus suonessa mustelma. Kortisonista posket punottavat, ummetusta ja vatsan nipistelyä->somac sekä luumuja. Odotettavissa on kuivan suun ja ihon ongelmia eli hyvään hammashygieniaan varaudun ja olen ostanut tuotteita apteekista monenlaisia ja rasvaa joka paikkaan valinnan varaa löytyy. Odotettavaissa on myös noin 3 päivän uupumus jolloin aion kuunnella rentoutus-meditointikasetteja ja lukeaa kirjoja sängyssä. Myös tietokoneen varaan sängyn viereen ja kirjoitan mitä mieleen tulee. Panostan siihen että jaksaisin mennä teatteriin ensi tiistai iltana ja siitä alkaa kunnon kohotus kohti viimeistä taxotiputusta.
tullis | 19.8.2011 klo 11:16:52