Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: kortisonihuumaa

niin sitä pitää ! itsekin puskin hoidot läpi sisulla. panostin hyvään terveelliseen ruokaan.olin varannut eri vaihtoehtoja kun mieliteot vaihteli. minäkin sain aina veriarvot kuntoon ennen seuraavaa hoitoa ilman neulasta-piikkiä. kerrn tuli kuume johon varmuudeksi antoivat antiobiitti kuurin.pakotin myös itseni ulos vaikka CEF hoidon aikaan en kolmeen eka päivään jaksanut mutta sitten heti vaikka jaksoin eka kerralla kiertää vain korttelin,mutta seuraava päivä oli jo parempi.et sinä välttämättä menetä hiuksia minulla on hento blondi tukka ja se säilyi vain harventuen.peruukkia olen pitänyt juhlissa ja kyläillessä niin ei tarvii kaikille selittää ja vain yksi ihminen on huomannut (tai sanonut ääneen) että mulla on peruukki.minulla limakalvot kestivät hoidot hyvin,käytin kyllä kaikkia hoitotuotteita ennaltaehkäisevästi.kyllä sinä jaksat sinne teatteriin. tsemppiä!
taistelu-62 | 19.8.2011 klo 13:18:59