Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Työkuvioita rintasyövän aikana!!

HEI!!
Minulla oli toisen rinnan kokopoisto ja yhdestä imusolmukkeesta löytyi etäpesäke elikkä tyhjensivät koko toisen kainalon. Vointi on toisen taxo-tiputuksen jälkeen aika nuhjuinen elikkä huimaa ja on vetämätön olo. Tuntuu ettei ajatus luista ollenkaan, eikä saa mitään tehdyksi. Muita ongelmia ei tässä tällä hetkellä ole. Nukkunut olen yöni hyvin ilman nukahtamislääkkeitä, vaikka jotkut sanovat, että kortisoni piristää, mutta onneksi olen saanut nukuttua.

En saa hoitojani loppuun ennen kuin työsopimukseni päättyy, mutta katsotaan mitä ne tekevät sopimukselleni, sillä pohja mitä teen ei katoa minnekään. Ja jos oikein sisuunnun, menen sitten jo näyttäytymään töihin, ennen kuin sopimukseni loppuu, jos vointi sallii. Mutta tästä edespäin yritän katsella itselleni työpaikkaa jostain muualta. Tiedän, että työpanoksessani ei ole ollut moitteen sijaan. Ehkä tämä oli vain hyvä alku jollekin muulle. Tiedä häntä. Toivon ainakin niin, että elämä tuo vielä onnistumisia minullekin niinkuin toivon sitä sinullekin.
t. tähtitaivas
tähtitaivas | 23.11.2007 klo 17:06:50