Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Työkuvioita rintasyövän aikana!!

Hei Tähtitaivas
Täällä yksi kohtalotoverisi.
Ise olen tehnyt hoitoalan pätkätöitä yli kymmenen vuotta samassa työyksikössä. Olen aina tunnollisesti ollut käytettävissä kun on tarvittu, monet joulut ja juhannukset töissä,töitä on yleensä piisannut ,mutta niitä on pätkitty aina sen verran että loma on tullut rahana , parin viime vuoden aikana olen pitänyt normaalia pitemmän kesäloman tosin palkattoman, omalla kustannuksellani.
Esimies vaihtui tässä vuoden sisällä,ja nyt syksyllä ei sitten ole kysyntää entiseen työhön ollutkaan.
Samoin paikkoja tuli myös auki kyseisellä osastolla ja hain niitä , mutta en päässyt edes haastatteluun, otettiin täysin ulkopuolelta tekijät ja tietysti nuoremmat, minä kun olen jo viisikymppinen.
Kyllä se on melkoinen nöyryytys kun tajuaa että omalle työpanokselle ei anneta mitään arvoa, nykyiselle "pomolle"kun sijaiset ei ole yhtään mitään.
No, rintasyöpädiagnoosin sain lokakuun alkupuolella , olisin sitten saanut sijaisuuden tammikuun loppuun toisesta työpaikasta , mutta en sitä sitten voinut ottaa vastaan kun tiesin jo tästä sairaudestani.
Ei minullakaan enää ole yhtään työmotivaatiota tämän jälkeen, tuntuu että nöyryyttävästi on kohdeltu.
No nyt tuli tämä sairaus, enkä tiedä vielä jatkohoidoista, leikkauksesta vasta pari viikkoa, joten töitä ei nyt muutenkaan osaa ajatella.
Mutta ett" ole yksin, tuntemukset ovat samanlaiset, mutta tärkeintä on nyt varmaankin keskittyä paranemiseen .
Jaksamisia sinulle, kyllä se aurinko vielä paistaa risukasaankin.
tuutikki-t | 23.11.2007 klo 15:34:03