Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Väsyttääkö Femar?
Minulla on reilun puolen vuoden kokemus Femarista.Olin myös hirveän väsynyt syksyllä kun aloitin lääkkeen,tuntui ,että en millään jaksa työssäni.Myös silmät väsyivät.Pahin väsymys on onneksi jäänyt,tosin nukún katkonaisesti joka tietenkin aiheuttaa päiväväsymistä.En kylläkään koe olevani samassa fyysisessä kunnossa kun olin ennen hoitoja.
Lihasvoimat eivät ole palautuneet,esim en millään meinaa päästä kyykystä ylös..jalat myös väsyvät..Tässä yhtenä päivänä piti avustaa rakennushommissa...Ei noussut lankut entiseen malliin,ei ollut voimaa!Mihin häipyi se riuska nainen?
tosin pelkistä sytostaateista toipuminen vie vuoden..ehkä en ole vielä kuntoutunut?
Asennoidun tähän nyt siten,että yritän "hoitaa"itseäni hyvin..Onhan se lahja ,että olen hengissä ja näinkin hyvässä kunnossa..toisaalta kyllä välillä harmittaa tämä kankeus ja nivelkipuilu..Mutta kuulkaa :ei auta..josta tämä lääke pitää meidän taudin poissa niin kestetään..mutta vaihdetaan myös kokemuksia niin on helpompaa.
kultsikki
- Väsyttääkö Femar?Pirka
- Re: Väsyttääkö Femar?kultsikki
- Re: Väsyttääkö Femar?kesä-09
- Re: Väsyttääkö Femar?raideri
- Re: Väsyttääkö Femar?kukkamaaria
- Re: Väsyttääkö Femar?Tulevaisuus?
- Re: Väsyttääkö Femar?maruska