Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mitä kokemuksia Efexor-lääkkeestä
Tervehdys sinulle joka halusit tietoa Efexor-lääkkeestä,minä henkilökohtaisesti olen saanut apua siitä lääkkeestä hyvinkin,ilman sivuvaikutuksia.Rinnanpoiston jälkeen v.1999 sain 25krt sädetystä ja sitten alkoi sytöstaattihoidot 5krt ja sen jälkeen viisi vuotta Tamofenia ja alku oli ihan kamalaa sen hikoilun kannalta,alkoi tulla sosiaalisia pelkoja,ei siis kehdannut mennä oikein minnekään.Sitten alettiin Efexor lääkitys ja hikoilut väheni sekä samalla mieliala koheni,elämä oli taas ihan ok.Minulla oli syövän laatu hormoonipositiivinen.Kaikki hormoonien syönnit lopetettiin välittömästi diagnoosin selvitessä.Sairauden alkaessa olin 54 vuotias,eli nainen vaihdesvuosi iässä.Elämä menee vaan väkisillä eteenpäin ja me sen mukana,mutta onnex on lääkkeitä ja viisaita lääkäreitä,jotka helpottavat meidän elämää useimmiten.Toivon sinulle oikein hyviä hetkiä elämässäsi ja kyllä niitä vielä tulee usko pois T:Kaiken kokenut.- Mitä kokemuksia Efexor-lääkkeestäKehäkukka
- Re: Mitä kokemuksia Efexor-lääkkeestäRaijuska60
- Re: Mitä kokemuksia Efexor-lääkkeestäRaijuska60