Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mitä kokemuksia Efexor-lääkkeestä
Itselläni hyvät kokemukset Efexorista. Jatkan sen ottamista varmasti vaikka lopun elämäni. Mieliala kohentunut. On kuitenkin välillä toivottomuuden tunnetta. Syöpä tekee sen väistämättä. Nytkin epätoivon tunne, koska hoidoista huolimatta kivut jatkuu. Kuinka maassa olisinkaan jollen ottisi mieliala lääkkeitä. Ensi viikolla otetetaan markkerit, saan tietää kuinka taxotere on vaikuttanut. Ihminen on niin kokonaisvaltainen. Yksi asia auttaa toiseen, toinen toiseen. Ilman Efexoria olisin jo menettänyt toivoni aikaa sitten. Uskon sen auttaneen minua ja antaneen minulle malttia odottaa seuraavia tutkimuksia. Ainakin ympärilläni olevat ihmiset pääsevät helpomalla kun en ole niin maanmatonen. Suosittelen sen käyttämistä jo senkin takia, koska jos vaan se sinulle tekee saman kuin minulle, myös fyysinen olo parantuu. Ja sillähän me se syöpä selätetään.Iloista mieltä ja oloa sinulle ja kaikille meille.
Aurinkoista kevättä
- Mitä kokemuksia Efexor-lääkkeestäKehäkukka
- Re: Mitä kokemuksia Efexor-lääkkeestäkevät?
- Re: Mitä kokemuksia Efexor-lääkkeestäRaijuska60
- Re: Mitä kokemuksia Efexor-lääkkeestäRaijuska60