Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Olettekos joskus ajatelleet.........
Ainakin omalla kohdallani ajattelin ja ajattelen vieläkin että syöpä voi nostaa päätään kun on kauhea stressi ja elämä muutenkin sekaisin. Jäin työttömäksi vuonna 2004 syksyllä työstä joka oli stressaava ja tein melkein seitsemän vuotta työtä eripituisilla määräyksillä.Ei tiennyt jatkuuko työt vai ei. Minulla rintasyöpä todettiin tai löysin itse rinnastani patin keväällä 2005. Pari vuotta ennen syövän puhkeamista pojallani alkoi huumekokeilut ja aineet vaan kovenivat kunnes oli ihan "koukussa" koviin aineisiin. 2006 olikin jo syöpä levinnyt luustoon selässä. Tässä kuussa kävin lääkärillä taas kuuntelemassa tuloksia missä mennään , niin lonkassa on jotain, mikä selviää maaliskuussa uusissa kuvauksissa. Mutta taas toisaaltaan,olen onnellisesti avoliitossa ja taas työelämässä kiinni. Poikani huume elämä jatkuu mikä kylläkin stressaa koko ajan, hänellä on ollut jo kaksi kertaa verenmyrkytys ja vankeustuomio.En halua etsiä mistään syytä sairastumiseeni mutta on kyllä tullut mieleen onko siinä sittenkin jokin yhteys tähän tautiin kun on ainainen huoli ja paineita koko ajan. Mene ja tiedä? Tulipa pitkä sepustus. Kaikille hyvät Joulun odotukset.- Olettekos joskus ajatelleet.........liikkeelle
- Re: Olettekos joskus ajatelleet.........Yölintu
- Re: Olettekos joskus ajatelleet.........Luuserinainen