Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hiusten kasvusta
Minulla hiukset alkoi kasvamaan jo CEF-hoidon aikana, toisen cefin jälkeen ajelin pääni siiliksi, tosin harventuihan se siitä senkin jälkeen, mutta todellakin hiukset alkoi kasvamaan jo cef-kuurin aikana. Viimeisen cefin sain 3.7 ja aion mennä lauantaina omilla hiuksillani häihin, 3 cm pitkät hiukset tällähetkellä.Mitä tuohon erilaisuuteen tulee, niin joillekin on kasvanut kiharat hiukset, mutta kiharat sit kyllä häviää ajan kanssa, joillakin tuuheampana / ohuempana ja voihan siinä sävykin vähän muuttua.
Riippuu paljon karvan kasvuvoimasta, itselläni on voimakas karvankasvu, onneksi.
Itse ootan kauhulla, kun Tamofen alkaa, ettei alkas naamaan noita karvoja tuppaamaan...ällöttää jo ajatuskin, mutta sekin kuulemma rauhoittuu sit ajan kanssa.
Itse tiedän yhden rouvan, jonka sytot loppui jo vuosi sitten ja ei hiuksia lainkaan, vaan sellaista untuvaa...mutta hän sanoihin omien karvojensa olevan aina sellaista hidas kasvuista sorttia.
Peruukkia en oo käyttänyt kertaakaan, vaan niitä "prätkä huiveja" ja bandanoita.
- Re: Hiusten kasvustaMimmuska69
- Re: Hiusten kasvustatuutikki-t
- Hiusten kasvustaMolli
- Re: Hiusten kasvustadaisy
- Re: Hiusten kasvustaPikis
- Re: Hiusten kasvustaKarhutar
- Re: Hiusten kasvustamargitta
- Re: Hiusten kasvustaainutko
- DaisyMolli
- Re: Daisyseisoo yksin
- Harmaata pukkaaMolli
- Re: Harmaata pukkaamargitta