Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Daisy
Otanpahan osaa tähän visetiin kun perjantaina kävin ensi kerran kampaajalla leikkauksessa sitten sytojen loppumisen 12/07. Minulla on ollut vaaleahko lättänä tukka jota olen lisäksi aina raidoittanut. Tukka lähti 100 karvaa lukuunottamatta ensimmäisen CEFin jälkeen. Jo ennen viimeistä hoitoa alkoi pukata valkoista ohutta karvaa, joka hiljalleen muuttui harmaan eri sävyiksi. Tukan laatu muuttui karkeammaksi, joten nyt minulla on harmaa-raidallinen pystytukka, niskassa on lisäksi karkeaa kiharaa, joten yön jälkeen pääni on mielenkiintoisen näköinen karvapallo.Sävy on aika paljon tummempi kuin entiseni, joten mietin ainakin 2 kertaa ennenkuin alan vaaleaksi värjäilemään, näin lyhyessä tukassa jo 3 viikon tukankasvu aiheuttaa järkyttävän juurikasvun.
Täytynee miettiä jatkossa tummempaa väritystä jos en vielä harmaapäiseksi halua jäädä.
t tanssitytsi
- Re: Hiusten kasvustaMimmuska69
- Re: Hiusten kasvustatuutikki-t
- Hiusten kasvustaMolli
- Re: Hiusten kasvustadaisy
- Re: Hiusten kasvustaPikis
- Re: Hiusten kasvustaKarhutar
- Re: Hiusten kasvustamargitta
- Re: Hiusten kasvustaainutko
- DaisyMolli
- Re: Daisyseisoo yksin
- Harmaata pukkaaMolli