Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Mitä kuuluu Tuskamuikkuselle?

Kiitos Madonna!

Mutta voi miten ikävä kuulla tilanteestasi! =`(

Ystäväni isä kävi Docrateksella saamassa yhden hoitosarjan, eturauhassyöpä.
Tässä tapauksessa hoidot heikensivät kasvaimia niin, että niihin lähdettiin uudelleen yrittämään sytoja. Kallistahan tuo on, hirmu hintaista, mutta kuten sanoit, lasten takiakin jo kannattaa yrittää kaikki keinot.

Ihan ensimmäisenä minä totesin kun mulle tuosta kerrottiin, ettei meillä sellaisia rahoja ole, mutta ei kauan tarvinnut miettiä kun tenavaansa katseli, mikä olisi lisäajan hinta. Koko ajan vain toivoo, että kunhan sen aikaa saisi elää, että tuo tuosta vielä kasvaisi. Ja samalla nielee sitä katkeruutta, että ei ehkä (<-vaivoin puristettu optimismin siivu) näekään lapsensa kasvavan ja tekevän sitä ja tätä.
Mutta kun nyt kerran myöhästyi elävien junasta, pitää vaan yrittää resiinalla perässä?

Kuinka sinä muuten voit, onko kipuja?
Missä määrin lapsesi tietävät tilanteen? (kuulisin mielelläni, voit vastailla vaikka yv:lläkin). Tuo on ollut minulle suurimmista huolen aiheista. Tällä hetkellä olen päätynyt siihen, että lapsi tietää että äitillä on syöpä ja äiti on pitkään poissa töistä (jonne lääkärin mukaan tuskin enää palaakaan).
Muuten mennään päivä kerrallaan ja katsellaan.

Ainiin, olen käynyt taysin psykologin luona muutaman kerran (turhia tekeleitä ne niiden pehmonessut, niitähän luiskahtaa paketillinen yhdeltä istumalta. hankkisivat vaikka froteepyyhkeitä!).
Kävin myös oikealla pollatohtorilla joka vähän rukkasi rauhoittavaa lääkitystä. Aloittelin sitä hieman tällä viikolla, mutta kun olo on muutenkin huono, niin päätin lykätä siirtymää tuonnemmaksi.

Olipa ihana kun kyselit! Jos jaksat ja haluat, voidaan vaihtaa kuulumisia vaikka yv:lläkin. Minä täällä olen arkipäivät aina yksin nurkkia tuijottamassa.

Tuokoot Joulupukki sinulle koko reellisen jaksamista ja hyvää mieltä!!
Tuskamuikkunen | 20.12.2010 klo 10:37:22