Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mitä kuuluu Tuskamuikkuselle?
Hei Madonna!Ihanaa että joku kysyy, ihan tuli itku silmään!
Koskahan olen viimeksi kirjoitellut? Kemoembolisaatio ei tuottanut tulosta. Pikkukasvaimia on ympäri maksaa, molemmissa keuhkoissa ja viimeisimmän kuvauksen mukaan kummat patit luustossa osoittautuivat myös samaksi kakkaksi.
Juuri nyt yritän toipua maanantain hoidoista. Olen saanut kahta lääkettä, nimiä en nyt äkkiä muista, mutta se toinen on kyllä kiusallinen myrkky. Ekan viikon saa maata peittojen alla ja koko ajan oksettaa. Onneksi nyt löytyi edes yksi pahoinvointilääke, joka pitää sapuskat sisällä. Tahtikin on melkoinen, ekan hoidon jälkeen toinen seuraa heti viikon päästä, sitten on kahden viikon tauko. Ja sama uudelleen.
Onneksi siitä on sitten jonkun verran ollut hyötyäkin, viime kuvauksessa kaikki kasvaimet olivat pienentyneet jokusen millin. Eihän se paljon ole, mutta vastetta kuitenkin.
Kääntöpuoli on se, että hoitoja jatketaan kaiketi niin kauan kun elimistö kestää. Neljästä viikosta yksi on sellainen, jolloin voi liikkua vapaasti ja yrittää unohtaa.
Mielialaa tämä koitteleekin aika ankarasti. En tiedä miten muut vastaavassa tilanteessa olevat jaksavat, itse käyn läpi älyttömiä toivon puuskia, täydellisiä romahduksia ja päivittäistä parkumista.
Juuri tein loton ja ajattelin että voittorahoilla matkustan ulkomaille ostamaan uudet sisuskalut =}
Jossittelusta olen hiljalleen päässyt eroon (tyyliin "miksi en mennyt aikaisemmin lääkäriin"). Milläs olisin, kun ei mitään oireita ollut?
Nyt tyydyn vain ihmettelemään, mistä pirusta minä tuollaisen syövän sain, jota ei edes ole kellään muulla?? Eikä sitä myöten mitään tapaamisia eikä muutakaan, missä voisi tuntojaan jakaa kohtalotovereiden kanssa.
Nyt sain hoidoista onneksi joulutauon, että pääsen lähtemään anoppilaan joulun viettoon. Kunhan tämä olo tästä vaan vähän vielä tokenee..
Mitä itsellesi kuuluu?
- Re: Mitä kuuluu Tuskamuikkuselle?Tuskamuikkunen
- Re: Mitä kuuluu Tuskamuikkuselle?kultsikki
- KIITOS teille kaikille!Tuskamuikkunen
- Re: Mitä kuuluu Tuskamuikkuselle?Tulevaisuus?