Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: miten reagoitte?
Hei miten reagoitte!
Näitä ko.ihmisiä riittää. Kannattaa jättää kommentit omaan arvoonsa.
Jokaisella meistä on sukulainen tai tutun tuttu joka on menehtynyt syöpään ja se olisi viimeinen asia josta menisin muistuttamaan juuri syöpään sairastunutta henkilöä.
Sairastunut tietää myös tämän vaihtoehdon, mutta sen ajatuksen vuoro on vasta sitten, kun kaikki mahdolliset hoidot on saatu ja kokeiltu!
Itse olen kertonut näin alussa vain lähipiirille ja muutamalle "luottotutulle". Kerron asiasta varmaan. kun olen selättänyt sairauden, useammalle, mutta aina on ns. ystäviä, joiden kanssa ei kannata keskustella edes asiasta.
Asian ymmärtävät parhaiten syöpään sairastuneet tai jo aiemmin syövän sairastaneet.
Heiltä saa luotettavaa vertaistukea, eikä ajattelemattomia huomautuksia.
Nämä keskustelusivut ovat hyviä tiedon kannalta ja aina löytyy joku jolla on samanlainen syöpä, kuin itsellä, siitä saa lisätukea.
Olet varmaan lukenut, että siinäkin tapauksessa jokainen on kokenut sairauden ja hoidot omalla tavallaan,
Hoitojen vaikutukset ovat yksilöllisiä, toisille se on rankempaa, toisille helpompaa, riippuen lisäksi syövän laadusta ja levinneisyydestä.
Keskustelemalla sairaudesta asiaa ymmärtävän ihmisen kanssa, säästyy monelta mielipahalta.
Tämänkin voi ajatella jonkinlaisena opintomatkana, emme ole tämän jälkeen ainakaan "huonompia" ihmisiä, jos esim. ulkoisesti menetetään jotain niin henkisesti olemme paljon "rikkaampia."
Kaikkea hyvää myös sinulle, emme ole yksin, koko ajan tulee porukkaa lisää tähän joukkoon.
Häntä pystyyn...koiramaisesti sanottuna..
Terv. Manti
- miten reagoitte?hymy12
- Re: miten reagoitte?mexita
- Re: miten reagoitte?manti
- Re: miten reagoitte?Syksy2013
- Re: miten reagoitte?Karhutar
- Re: miten reagoitte?Helina
- Re: miten reagoitte?Sasax
- Re: miten reagoitte?Kaisamaria