Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Huomenna eka Herceptin ja Taxotere
Ihan varmasti olemme niitä jotka selviävät hyvin myös tiputuksista,olemme jo selvinneet leikkauksista yms... Selvä se :)
Mulla ei ole otettu sydämen ultraa, filmi otettiin ennen leikkausta, johtuneeko että tiputukseni ei sisällä käsittääkseni tuota Herceptiniä ainekaan toistaiseksi. En tiedä, huh, elämme jännittäviä aikoja. Tähän rintasyöpään saakka olen saanut elää terveenä, nyt kaikki pyöriin taudin ympärillä, joskus mietin että mitenhän ukko-kultakin mahtaa jaksaa kanssani. noh onneksi hän nyt on kalalla missä viihtyy varmasti.
Ja toisaalta taas "valittaminen" tuntuu pahalle jos vertaa heihin joilla on syövän kanssa taistelu elämästä, tätähän ei meillä ole. Totesin muuten viisauksissani syöpälääkärille että otan hoidot vastaan jos en niihin kuole, taisi tulla papereihini jonkinlainen merkintä hermoheikkoudesta :). Olen lukenut/kuullut monelta että enemmän niitä hoitoja etukäteen pelkään kuin ois tarviskaan, ehkä kuulumme tuohon porukkaan, itse ainekin..
Toivon sinulle kaikkea hyvää, olet ajatuksissani, kirjoitellaan
kaikki joilla samoja ajatuksia/kokemuksia.
Ihania kesäpäiviä!!
Helena
- Re: Huomenna eka Herceptin ja TaxotereHelena1961
- Re: Huomenna eka Herceptin ja TaxotereHelena1961
- Re: Huomenna eka Herceptin ja Taxoterecarpe diem!