Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Huomenna eka Herceptin ja Taxotere

Hei taas!
Toivottavasti ekat taxot meni hyvin. Mulla oli viime viikolla toiset taxot ja nyt osaa varautua sivuoireisiin hyvin. Mulla oli mukana jääpaloja rasiassa ja rouskuttelin niitä sen tiputuksen ajan. Auttoi tosi paljon, ei ole poltellut suuta läheskään niin paljon. Myös vatsaoireisiin osasin varautua etukäteen lääkkeillä. (Litalgin ja Imodium).
Hiuksia alkoi lähteä kylmähatusta huolimatta. Peruukki on vamiina, aika hyvännäköinen lyhyt malli. Kaikki sanovat, että sitä voisi pitää vaikka on hiuksiakin jäljellä.
Herceptiiniä olen saanut jo viisi kertaa eli yli puolenvälin ollaan niissä tiputuksissa. Ja kahden viikon päästä on kolmannet taxot eli puoliväli lääkehoidoissa. Sitten viisi viikkoa sädehoitoa, marraskuun lopulla pitäisi olla kaikki ohi.
Pitkältähän tämä sairausloma tuntuu, haluaisi olla töissä, mutta ei tunnu nyt siltä, että olisi työnantajalle mitenkään hyödyksi, päinvastoin. Keskittymiskyky on aika olematon tällä hetkellä. Toivon sinulle voimia ja jaksamista, onhan nyt kuitenkin helpompaa kun on selvä hoitosuunnitelma eteenpäin. Hyvää Suomen suvea!
Ps. Xylitolipurkkakin auttaa siinä suun polttelussa.
ritu51v | 14.7.2011 klo 12:29:16