Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: töihinpaluu hoitojen jälkeen
Hei! Minullakin oli kiire töihin. Aloitin työt ja sädehoidot samaan aikaan kolme viikkoa sytojen jälkeen. Kävin silloin psyko-sos.hoitajalla. Hain tukea päätökselleni, olin vähän närkästynytkin kun hän suositteli jatkamaan saikkua. Pidin tietysti oman pääni ja menin töihin, mutta näin jälkiviisaana on myönnettävä että hän oli oikeassa. Olisi pitänyt jatkaa sairaslomaa, oli se sen verran rankka kesä.Paljon riippuu varmasti työstä ja työnantajasta. Jos työpaikalla ymmärretään että aina ei ole ihan iskussa, silloin varmaan on helpompaa.
Kannattaa tarkkaan kuulostella kehoansa ja mieltänsä ja toimia sen mukaan.
Minä olin diagnoosin saadessani juuri vaihtamassa työpaikkaa, ehdin ennen sytosaikkua olla töissä vain joitakin päiviä. Siitä ehkä kova kiireeni, pelkäsin etteivät enää huoli takaisin jos vain sairaslomailen. Sekin osaltaan aiheutti paineita, uusi työ, uudet työkaverit, kaikki oli uutta eikä osannut kunnolla mitään. Työvuorot piti sovittaa sädehoitojen mukaan, aina oli kiire paikasta toiseen.
En tosiaankaan suosittele tätä kenellekään!
Mollamaijalle onnea matkaan, muista pitää itsetäsi huolta. Se ainakin minulta tuppasi välillä unohtumaan sen kiireen alle!
T. Nippis
- töihinpaluu hoitojen jälkeenmummi45
- Re: töihinpaluu hoitojen jälkeenmollamaija
- Re: töihinpaluu hoitojen jälkeenMaarit65
- Re: töihinpaluu hoitojen jälkeenmollamaija
- Re: töihinpaluu hoitojen jälkeenMaarit65
- Re: töihinpaluu hoitojen jälkeennippis
- Re: töihinpaluu hoitojen jälkeenseija-anita
- Re: töihinpaluu hoitojen jälkeenamatsoni