Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: töihinpaluu hoitojen jälkeen
Töihinpaluu on hyvin yksilöllistä. Jotkut käyvät töissä myös hoitojen ajan, toisille se ei ole mahdollista. Vaikea ottaa kantaa siinä mielessä viestiketjun alkuperäiseen kysymykseen. Kannattaa kuunnella itseään. On niin moni tekijä joka vaikuttaa päätökseen. Minun tapauksessani ei olisi tullut kysymykseenkään käydä töissä tässä missään kohtaa. Lääkäri osasi kertoa sen jo heinäkuussa, näki tietenkin syöpätyypin ja mitkä annokset olivat tulossa jne. Minun ei tarvinut miettiä mitään muuta vaihtoehtoa. Ja lääkärin puheet osoittautuivat hyvin tosiksi.Mollamaija, kirjoittaisitko (kun ehdit!) miltä töihinpaluu on tuntunut? Minulla sama tilanne kuin sinulla kohta edessä. Olen menossa täysillä töihin, ei mitään puolinaista (60%) 3 kk jne. Esimieheni kanssa puhuttiin, että jos en jaksa niin jään sitten aina tarvittaessa vähäksi aikaa sairaslomalle lepäämään. Työasioita on vaikea järjestää, jos olen säännöllisesti paikalla vain tietyt tunnit tai päivät. Tämä näin epävirallisesti.
T- Maarit
- töihinpaluu hoitojen jälkeenmummi45
- Re: töihinpaluu hoitojen jälkeenmollamaija
- Re: töihinpaluu hoitojen jälkeenMaarit65
- Re: töihinpaluu hoitojen jälkeenmollamaija
- Re: töihinpaluu hoitojen jälkeenMaarit65
- Re: töihinpaluu hoitojen jälkeenseija-anita
- Re: töihinpaluu hoitojen jälkeenamatsoni