Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Korvatulehdus
Noista hampaista huomaa keskusteltavan vöälillä eli oletko oitojen aikana käynyt useamman kerran tarkistamassa hampaitasi. Itse käyn normalioloissa hammaslääkärissä vuosittain ja kävinkin viimeksi syksyllä. hoitaja kysyi olenko hoidattanut hampaani ja kerroin että olen. Olisko nyt syytä kuitenkin käydä ns. puolivuositarkastuksessa ennen vai kesken sstytohoitojen.Joo tohon sun korvatulehdukseen se on aika "paskamainen" tauti koko pää on ihan turrana. Itse olen sairastanut muutaman korvatulehduksen aikuisena ja toisaalta onneksi koska silloin olen myös tajunnut se kuinka halllitseva korvakipeä on, molemmat lapseni olivat korvakierteessä. Toivottavasti olet mennyt lääkäriin ja saanut jo uudet dropit sillä vaikuttaa siltä että edellitset eivät ole tehonneet. Käsikauppalääkkeillä ei tuollaisessa tilanteessa tee mitään
- KorvatulehdusKarhutar
- Re: Korvatulehduspeevikki
- Re: KorvatulehdusKarhutar
- Re: KorvatulehdusMolla
- Re: Korvatulehduspäivänsäde
- Re: Korvatulehdusellinoora
- Re: KorvatulehdusMolla
- Re: Korvatulehdushannakaija