Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Korvatulehdus

Huomenta Karhutar,

Hitsi, että sinulla on nyt koetuksia...

Kävin viime viikolla sädekeskusteluissa ja minulla säteet alkavat 2.1. koska joulu ja uusi vuosi siirtävät aloitusta.
Jos pääset viimeiseen sytoon 26.11. niin kerkiäisit saamaan säteet ennen hiihtolomaa. Onko teillä hiihtoloma viikolla 8?
Ja hienoa tuo hiustesi kasvu. Tyttäreni ajeli viime viikonloppuna höylällä kaikki omat haiveneni pois ja siinä meni muutaman millin sänkikin, joka kylläkin pukkaa jo uudestaan esiin.

Juttelin viimeksi hoidossa ollessani muiden maiden tavoista antaa sytoja omahoitajani kanssa ja hän kertoi, että esimerkiksi USA:ssa annetaan vain neljä sytoa. Meillä Suomessa nämä kaksi viimeistä kuudesta ovat varman päälle hoitoja. Joten tämän tiedon varjolla ei sinulla Karhutar mitään muuta ole alkanut kasvaa. Mutta hyvä päästää höyryt ulos ...

Eli, jos olen oikein ymmärtänyt näistä keskusteluista, niin Peevikki, sinä ja minä saamme tässä ensi viikolla viimeiset sytot ja sinä vieläpä ensimmäisenä meistä.
Positiivista on, että hoitsujen irtisanoutuminen ei toteutunutkaan.

Tietynlaisen fatalistin asenteen omaavana ajattelen, että kaikki menee niin kuin pitääkin, vaikka kohtaloa yritänkin välillä sörkkiä ;-)

Nesu pystyyn.

t. Usva
usva | 20.11.2007 klo 10:05:30