Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Voihan kökkö, vastoinkäymisiä
No höh!Tällaista tämä just on - ei riitä myrkytysoireet vaan tulee vielä kaikenlaista lisäharmia...
Tuo vatsan sopiva toiminta on kyllä tärkeä pointti näissä kinkereissä. Olen itse käyttänyt duphalacia, jota lääkäri kirjoitti ison tonkallisen :)
Varoiksi välillä pukamavoidetta ja bebanthenia... ja wc-käynnin jälkeen vauvojen puhdistuspyyhkeet kehiin. Tiedoksi vaan perässätulijoille !
Mutta ongelmia on ollut minullakin - kuumeilua tuli taas ekan CEF:n jälkeen ja maksa-arvojen kanssa on jännitelty jne..
Nyt olen toisesta CEF:stä toipumassa - runsas viikko oli tympeää oloa eikä mikään huvittanut. Nyt alkaa olla taas vähän kiinnostusta ympäristöön ja normi puuhasteluun. Kärsivällisyys ei enää millään riittäisi tähän tympeään olotilaan, mutta kerran vielä se on kestettävä. Kerään siis pari viikkoa voimia seuraavaan rutistukseen..
Juhannus ei tuo elämään mitään suurempaa vaihtelua; josko siivoan vähän ja haen ruusuja maljakkoon. "Toimintaterapeuttini" eli tyttären kaksospojat tulevat huoltotiiminsä kanssa moikkaamaan lauantaina.
MUTTA, pärjäillään tahoillamme ja leppoisaa keskikesän juhlaa kaikille !!
- Voihan kökkö, vastoinkäymisiäSantruzka
- Re: Voihan kökkö, vastoinkäymisiämarijamari
- Re: Voihan kökkö, vastoinkäymisiäSantruzka
- Re: Voihan kökkö, vastoinkäymisiäCuskan Alec
- Re: Voihan kökkö, vastoinkäymisiäpalsternakka
- Re: Voihan kökkö, vastoinkäymisiäCuskan Alec