Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Voihan kökkö, vastoinkäymisiä

Hei

Minä tein juuri niin kuin sinä: kävin leikkauttamassa tukan ensin kampaajalla. Oli letti vyötärölle asti. Parin viikon kuluttua huomasin olevani melkein "rasta": ensimmäisen syton jälkeen irtoava hius tarttui muuhun tukkaan. Hirveän näköinen huopahattu päässä. Niinpä yksi lauantai otin sakset ja miehen partakoneen ja annoin mennä.
Uusi kasvaa, ei kannata surra. Pikkuisen on kipristellyt kulmakarvojen ja ripsien lähtö. Kasvot muuttuvat, peilistä ei tunne itseään. Mutta kulmatkin kasvavat takaisin.
Taistelumieltä niin kuin kirjoitit aiemmin. Hyvä on, että käänteet ovat nopeita - toisaalta minulle ainakin on vaikeutta tuottanut se, että kun on ollut shokissa itse sairauden takia, on pitänyt jo jaksaa rampata sairaalassa kokeissa ja hoidoissa. Mutta parempi niin: tietää ainakin, että pidetään huolta ja hoidetaan.
Voimaa Sinulle - olin samassa tilanteessa kuin sinä maaliskuussa. Ja aivan taittumassa.
Cuskan Alec | 18.6.2013 klo 23:04:04