Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ekat CEF:it takana
Hei Minunkin puolestani Etelä-Suomen illasta.Eilen ma tuli 2.CEF (jota ennen oli 3*taxotere). Veriarvot oli nyt viikon takaisistanousseet sinne viite kehyksiin. Ja tästä syystä, että että jouduttiin viikolla siirtämään, niin sanoivat, että annostani oli 10%:lla pienennetty.
Minulle ne edukkaat prinpperati eivät sopineet. Olisin mennyt ihan sekaisin jos olisin jatkanut niiren syömistä...
1. CEF kerralla tiputus iltana Yrjö kävi 2 kertaa ja seuraavan päivän rampparsin veskissä pahimmillaan 15 min välein. 3. päivään asti tärisin ja vapisin levottomuuttani, enkä tiennyt miten päin oisin ollut.
Nyt eilistä 2. CEF ketaa varten olin saanut temestanit primpperanin tilalle. Ekan Temestanin otin jo edeltävänä iltana (halusin nähdä kuinka vaikuttaa). Sitten tiputus aamunu taas ja tiputuksen jälkeen. Sitten kun oikeen tivasin ja kerroin, että olin oksentanut edellisellä kerralla, niin sain luvan illalla ottaa Kytrilin. Ei kande ominpäin ottaa, kun hoitaja laski tunnit tarkkaan tiputuksesta. Tiputuksessahan tulee mukana Kytiliä ja kortisonia. Noh temestasta ja kytrilistä huolimatta Yrjö piipahti meillä eilen illalla taas 2 kertaa. Aamusta nappasin sitten Kytril-kortisoni-temesta sekoitukset puuron jälkeen. temestaa taas päivällä ja nyt illalla otis just kytril ja temesta. Sitten nukkumaan mennessä heitän huiviin vielä unilääkkeeen. Jätän ton kortisoonin nyt yöks pois, kun minua vaivaa muutoinkin levottomuus ja unettomuus näistä sytostaateista. Hauska juttu kun hoitajakin varoitteli että tätä Temestan saattaa aiheuttaa unisuutta ja väsymystä. Naurahdin sitten, että ei haittaa minua, kun minua vaivaa levottomuus. Tänään olo sitten on ollut sellainen tosi väsynyt ja ajoittain etova eikä oikeen ruoka maistu. Söin kyllä aamulla puuron ja olen yrittänyt pitkin päivää napostella kaikkea pientä vihanneksia, hedelmiä ja tietty suklaatakin. Niin ja sitten koordinaatio on ihan hukassa taas. Törmäilen koko ajan huonekalujen kulmiin ja kävellessä saatan yht äkkiä horjataa sivulle.
Nyt sentään pystyn lukemaan kirjaa ja katsomaan telkkaria, kun ei ole sitä viimekertaista levottomuutta.
Vielä olisi yksi CEF jäljellä kuten ainakin Tellallakin. Sen ohi on pakko jaksaa vielä hiihtää, sit se on ohi. Täytyy kyllä sanoa, että kyllä sen verran alkaa kivinen painaa niskassa, että en vielä pysy iloitsemaan siitä, että vain yksi kerta on jälkelle, kun tuntuu, että yksikin on liikaa....
Tänään ollut itkunen päivä pitkästä aikaa, itkettää vaan koko ajan ja on jotenkin sellainen olo, että kun olen jaksanut kesälomalla, niin nyt ympäristö tuntuu ajattelevat, että toihan on ihan kondiksessa. Minusta on tosi rasittavaa selitellä, että en nyt ole oikeen kunnossa ... johon sietten vielä helposti tulee vastaus, ai et vai... ihmisten taitaa olla tosi vaikea ymmärtää sellaista, että sytostatti putkessa olevava ei ole ON/OFF hyvässä tai huonossa kunnossa. Minun kohdallini ainakin olotila selviää aamulla kun herää. Voimavarojani on niin vaikea ennustaa. Olipas sekavaa vuodatusta.
Vitsi olen onnellinen kaikkien teidän puolestanne, jotka olette selvinneet pelkällä Prinpperaanilla.
Hyvää yötä kaikille
Syyttäkää CEF krapulaa, jos tekstistä ei saa selvää
MeriTuuli
- Ekat CEF:it takanaeevis
- Re: Ekat CEF:it takanaLotteliini
- Re: Ekat CEF:it takanahannakaija
- Re: Ekat CEF:it takanaMeriTuuli
- Re: Ekat CEF:it takanahannakaija
- Re: Ekat CEF:it takanahelmikuu
- Re: Ekat CEF:it takanaTigerlily
- Re: Ekat CEF:it takanaMeriTuuli
- Re: Ekat CEF:it takanaanne_r_