Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ekat CEF:it takana
Hyppään tähän ketjuun samanlaisen hoitopakettini kanssa. Kävin tänään ekan kerran syöpäpolilla. Hoitona tulee 6xCEF ja 5v hormooneja. Alkuperäinen HER2-positiivisuus oli tarkemmissa tutkimuksissa kääntynyt negatiivisuudeksi.Mullahan koko rinnan sisällöksi paljastui 2xgradusII, kooltaan 13mm ja 5mm, ja 2xgradusI, 22mm ja 3mm - ja vielä lisäksi esiastetta 40mm alueella. Minusta tuntuu kummalliselta, että yhdessä B-kupissa voi olla tuollaista.
Onko jollakulla muulla ollut korkeata PR-reseptiivisyyttä? Mulla oli PR 80% ja ER 20%. Tuohon PR:ään ei kuulemma ole rohtoja, mitäs muille on sanottu?
Tänään siis kävin polilla ja tarjosivat mulle maanantaiksi aikaa!?!?!? Lupasin mennä seuraavalla viikolla. Olen ensi viikon töissä brieffaamassa meen uutta ihmistä joka joutuu nyt ottamaan kaikki mun työt. Palaan itse töihin vasta tammikuussa.
- Ekat CEF:it takanaeevis
- Re: Ekat CEF:it takanaLotteliini
- Re: Ekat CEF:it takanahannakaija
- Re: Ekat CEF:it takanaMeriTuuli
- Re: Ekat CEF:it takanahannakaija
- Re: Ekat CEF:it takanahelmikuu
- Re: Ekat CEF:it takanaTigerlily
- Re: Ekat CEF:it takanaMeriTuuli
- Re: Ekat CEF:it takanaanne_r_
- Re: Ekat CEF:it takanakevätmieli