Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Apua hiustenkasvuun????

Hei Peevikki,

Minä olen myös surrut hiusteni hidasta kasvua ja mietin mistä siihen saisi apua. Apteekissa huomasin, että Priorin-purkki maksoi yli 80 euroa ja sen hylkäsin, koska tehostakaan ei ollut mitään tietoa. Luontaistuotteiden joukosta löysin sitten Piimaxin, jonka piimaa ainesosan pitäisi ainakin tehdä hiukset kiiltäviksi ja estää kynsien lohkeilua. Nähtäväksi jää. Myös Kelpamaxin merilevän luvataan antavan elinvoimaa hiuksille ja ostin sitäkin. Nämä molemmat luontaistuotteet ovat edullisia Viviscaliin ja Prioriniin verrattuna, mutta kummankaan tehosta en vielä osaa sanoa. Tarkkailen hiuksiani joka päivä peilistä, mutta mitään ihmeempää kasvua en vielä ole huomannut. Viimeinen sytostaattini oli 31.10. Peruukkia on pidettävä vielä ainakin pari kuukautta, ehkä pidempäänkin. Kummasti sitä turhamaisuus tulee esiin heti, kun on päässyt sytojen aiheuttamista ongelmista. Olen vaan niin kyllästynyt peruukkiin, jota olen käyttänyt elokuusta alkaen. Onneksi ripset sentään tuntuvat kasvavan nopeammin ja ne lähtivätkin paljon myöhemmin kuin hiukset.

Minuakin kiinnostaisi, onko Priorinista tai Viviscalista ollut jollekin selvää apua. Ehkä niihin sitten voisi sijoittaakin.

tervesin Sipriina
Sipriina | 8.12.2007 klo 18:22:05