Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Apua hiustenkasvuun????
Hei ja kiitos kaikille vastauksistaMinua ei ole kummenkin harmittanut hiusten lähtö, pikemminkin naurattanut. 22-vuotias nuorimmaisenikin sanoi, kun vierestä seurasi ensimmäistä höyläystä, että äippä ootko menossa inttiin? :-)
Nyt kun sytohoidot ovat ohi, toivon, että saisin hiusten kasvun kunnolla käyntiin. Peruukilla olen kodin ulkopuolella pärjäillyt loistavasti, monikaan ei edes huomaa eroa entiseen, tai toteavat vain, että mulla on uus luukki ( peruukissa on otsatukka, jota ei ollut luonnostaan).
Nuorimmaiseni menee naimisiin heinäkuun alussa, ja siihen mennessä toivoakseni, minulla olisi jo omat hiukset kasvaneet. En tarvitse sinnekään mitään huippukampausta, mutta edes hitusen:)
Ripsistä ja kulmakarvoista: ne lähtivät vasta toiseksi viimeistä sytosta (cef) kaksi vkoa. Mulla on ollut suhteellisen pitkät ja tuuheat ripset, sekä tummat ja näkyvät kulmakarvat. Tämä tuntuu tällä hetkellä ehkä kaljummalle kuin päänuppi. Olin vajaa vko sitten pikkujouluissa, ja niihin iski turhamaisuus. Kävin ostamassa irtoripset, joissa on liima valmiina. En koskaan aiemmin ollut kokeillut minkäänlaisia irtoripsiä ja epäilin kovasti saanko niitä edes omineen paikoilleen. Hyvin sain ja hyvin toimi. Oli ihan hauska juttu kokeilla ja käyttää. Kulmakarvat onneksi saa piirrettyä, käytän ruskeaa luomiväriä ja sitä samaa laitan kulmiin. Hyvin pelaa.
Hiuksenikin olivat tumman ruskeat. Nyt on uusi kasvu jo tuloillaan, noin sentin verran näkyvissä. Tämä näyttää vaan niin vaalealle, että epäilen josko minusta on tulossa blondi:))). Olen harkinnut vielä yhtä höyläystä tälle haituvalle. Jos se vaikka vahvistaisi tätä uutta kasvua. Tämän vkon torstaina tulee 2 vkoa viiimeisestä ceffistä ja taidan odottaa siihen asti. Sittenhän pitäisi ceffin vaikutus hiuksiin olla ohi.
Karvojen lähdöstä yleensä: kuten jo mainitsin, hiusten lähtö ei ollut katastrofi, enemmän todella olin pahoillani ripsistä ja kulmista ja lähes shokkina olen kokenut posliinina olon. Alapään karvojen lähtö on suorastaan ihnottanut. Onneksi niitä ei tarvitse näytellä muille. Luojan kiitos!
Edellen toivon käyttökokemuksia vivicalista ja siitä apteekista saatavasta priorinista. Kertokaa ihmeessä jos niitä on!!!!
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille toivoopi Peevikki
- Apua hiustenkasvuun????peevikki
- Re: Apua hiustenkasvuun????Sipriina
- Re: Apua hiustenkasvuun????pistaasi
- Re: Apua hiustenkasvuun????päivänsäde
- Re: Apua hiustenkasvuun????Karhutar
- Re: Apua hiustenkasvuun????tanssityttö
- Re: Apua hiustenkasvuun????peevikki
- Re: Apua hiustenkasvuun????tautinen
- Re: Apua hiustenkasvuun????päivänsäde