Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Maanläheisiä kysymyksiä Taxosta

Hei kaikki, missä kukin sitten lieneekään, mutta ainakin täällä netissä lähellä, ja se on hyvä se!

Olen nyt saanut Taxoa kolmasti ja mielestäni kaikki on mennyt yllättävänkin hyvin. Ensimmäisellä ja nyt kolmannella kerralla limakalvokalvomutoksia aika paljon samoin kuin makumuutoksiakin. Toisella kerralla "murkkutauti" päänahassa, arat päkijät ja kerta kerralta arentuneet sormien ja varpaiden päät.

Nyt kolmannen jälkeen olen ollut väsyneempi, onko teillä esiintynyt vastaavaa ? Saan mahdollisesti vielä 3*Taxoa.

Perinaisellinen on puolestaan kysymykseni naistä haivenista, jotka tunkevat päänahasta. Minulla hiukset lähtivät oppikirjamaisesi 2 viikon kuluttua 1. Taxosta ja ovat sen jälkeen alkaneet kasvaa, mutteivät mitenkään tuuheana verrattuna aiempaan hiuksistooni. Pitäisikö ajaa pois, vai vaan antaa kehittyä peruukin alla ( joudun työni puolesta käyttämään päivittäin).

Olen ollut enintään tiputusviikon poissa ja sitten taas töissä, mutta nyt psykiatri, jonka luona olen käynyt purkamassa asioita (uusinut rintasyöpä 12 vuoden jälkeen), kehotti antamaan itselleni enemmän toipumisaikaa. Miten te olette toimineet ?

Kaikkia teitä lämpimästi ajatellen
Päiväranta

Päiväranta | 13.5.2008 klo 12:16:55