Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mistä voimaa?
Hei Halinalle,Olet nyt vielä shokissa ja kaikki pelot pyörii paniikin omaisesti päässä. Usko minua kaikki järjestyy. Yritä sulkea kaikki pelot pois ja usko vain lääkärin sanoja. Etenet askel kerrallaan ja ajattele niin että edessä on luvassa parempaa kun leikkaus on ohi niin lääkärit saa tietoa syövästäsi tietävät sitten juuri sinun tapaukseesi oikean hoidon.Hoidot voi olla rankkojakin ,mutta on niistä muutkin selvinnyt, mikset siis myös sinä. Ei suomessa ketään hoidoilla tapeta. Olet nuori ja sinulla on lapsia joiden takia kestät mitä vaan, eikö?
Niin minä ainakin ajattelin, minulle sanottiin puolitoista vuotta sitten ettei kauheasti ole toivoa, mutta nyt olen syöpä vapaa ja vielä hoitoja tulee ettei uusisi, mutta jo nyt on kohdallani tapahtunut melko ihme. Joten oli tilanne mikä hyvänsä älä menetä toivoa, vaan taistelet!
Nauti nyt kesästä ja kerää voimia leikkaukseen ja hoitoihin ja sitä taistelu tahtoa... t. Riitta
- Mistä voimaa?halinalle
- Re: Mistä voimaa?thegirl
- Re: Mistä voimaa?Katjuliini
- Re: Mistä voimaa?riitta47