Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: RINTAPROTEESIT

Hei! Minulla samanlaisia kokemuksia rintaproteesien ja liivien hankinnasta kuin Sipriinalla. Olen myös miettinyt tuota tarratissin hankintaa, mutta en nyt muista tarkalleen, miten sen kanssa menetellään. Kysyin sitä kerran Syöpäyhdistykseltä, mutta kun on sama pää kesät ja talvet en tietenkään enää muista. Muistelen kuitenkin, että seuraavan kerran kun tarvitsen uuden proteesin voin halutessani ottaa sen tarramallin tavallisen sijaan.

Minä myös sain erinomaista palvelua Syöpäyhdistyksellä. En voi moittia myöskään sädesairaalaa. Nyt kun olen jo loppusuoralla sädehoidoissa en muista yhtään negatiivista kokemusta. Tunnen myös olevani hyvässä hoidossa ja turvassa niin kauan kuin kuljen hoidoissa. Miltähän sitten tuntuu, kun hoidot loppuvat ja jää niin sanotusti tyhjän päälle.

Tämä menee nyt kyllä asian vierestä, mutta onkohan tuo Arimidex syypää valtavaan hikoiluun, joka on nyt ilmaantunut enenevässä määrin lääkityksen aloitettuani. Koko ajan melkein pitäisi olla jonkin tuulettimen edessä tämän vettä vuotavan naamani kanssa. Tosi mukavaa:((

Kaikilla hyvää alkavaa vikkoa.

Kehäkukka:))
Kehäkukka | 12.8.2007 klo 21:39:48