Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kauanko aikaa mennyt luustometarien etenemiseen?

Kiitos kysymästä,

kohtuu hyvinhän tässä porskutetaan. 10 sädehoitokäyntiä on takana ja 20 vielä edessä, eli nelisen viikkoa vielä tätä päivittäistä ravaamista ja sitten on "lopputarkastus".

Pikkuhiljaa alkaa elimistö toimia normaalisti ja tukkaa alkaa pukata muun karvan ohella. Joskin aivan liian hitaasti, jos multa kysytään :)
Tamofen ei ainakaan vielä ole mitään erikoisempia oireita aiheuttanut. Välillä on jotain kremppaa siellä ja toista täällä, toivottavasti ne eivät liity kuitenkaan tähän tautiin. Tällä tietoa olen palaamassa töihin lokakuun alussa ja se jännittää kamalasti, kun olen jotenkin hidas päästäni edelleen ja pelkään miten ihmiset suhtautuvat siellä töissä minuun 9 kk sairaslomailun jälkeen.

Aloitin sellaisen ryhmäterapian tässä hiljan, toivottavasti siitä on apua tulevaisuudenuskon luomiseen. Yritän elää "normaalia" arkea, jaksoin jo ilmoittaa koiranikin pariin kokeeseen. Hassua sinänsä, kun sain tämän diagnoosin, ajattelin ettei ainakaan tarvi enää jännittää mitään kilpailuja, koska mitä väliä sillä on vaikka ne menisikin "käteen". Luulin että musta ois tullut sillä tavalla rohkeampi, mutta katin kontit :)

No, ehkä se rohkeus antaa vielä odottaa itseään? :)

Ihanaa, että säkin Julia pääset kohtapuoliin rannalle. Pidetäänkin oikein kunnon kestit "pitkämatkalaiselle". Samassa veneessä ollaan :)
Jahas, mun pitää lähteä hakemaan lisää karismaa persoonaani säteistä, palaillaan potalle taas!
kevätmieli | 14.8.2007 klo 09:40:22