Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: soutamista ja huopaamista munasarjasyövän tiimoilta, RANKKAA!!!!

Hei ja voi sinua!
On varmasti kurjaa epätietoisuus, tutkimukset ja arvailut. Vaikka mulla kontrolli meni hyvin, ei silti voi olla päivääkään ajattelematta tätä tautiaan. Olen pysynyt yllättävän positiivisella mielellä ja käynyt töissä. Siis ollut reipas!! (sitähän ihmiset haluavat), kun vaan ei voivottelisi ja puhuisi syövästä usein. Siksi tämä foorumi on hyvä juttu. Täällä ymmärretään ja myötäeletään. Oletko sinä yliopistollisen sairaalan hoidossa? Minä olen aluesairaalan, mutta leikattiin yliopistollisessa. Kontrollissa 2. päivä juttelin lääkärin kanssa tästä selviämisen mahdollisuudesta. Kyllä hän vaan piti sitä uusimista suurempana mahdollisuutena kun ettei uusisi. Mulla on myös luokka lllc. Kyllä se on totta että on vain yritettävä päivä kerrallaan ja nautittava hyvistä hetkistä. Muuten se on totta, että ihme ja kumma tähän sopeutuu. Pidetään yhtä siskot!
pike44 | 9.2.2008 klo 14:58:23