Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: soutamista ja huopaamista munasarjasyövän tiimoilta, RANKKAA!!!!
Onpa sinua Helmar koeteltu, tuollainen epätietoisuus on kyllä raastavaa. Sen verran jos voisi sanoa postitiivista ainakin jos osoittautuu uusiutuneeksi munasarjasyöväksi, on se että olet saanut olla ilman hoitoja jo reilun vuoden. Elimistösi kestää uudet hoidot paremmin ja vastekin on todennäköisesti parempi.Minä tiedän että uusiutuminen on ehkä se rankin juttu koko taudissa, näin ainakin itselläni oli kun tauti ekan kerran uusiutui. Se eka uusiutuma löytyi n. vuoden päästä ekasta leikkauksesta tehdyssä second look leikkauksessa otetusta näytepalasta.
Valitettavasti tuo markkeri ei aina kerro koko totuutta, itselläni on vasta viimeisin uusiutuma löytynyt markkerin nousulla, sitä ennen n.9 vuotta meni eikä markkeri reagoinut mitenkään. Useimmat uusiutumakerrat löytyivät tuossa huuhtelunäytteessä, siinä mielessä sinulla on hyvä tilanne ettei siinä ollut syöpäsoluja. Toisaalta vedän ehkä sinulta siinäkin mattoa jalan alta kun totean ettei negatiivinen tulos välttämättä kerro ettei syöpää ole, ainoastaan postitiivinen tulos kertoo varmasti syöpää olevan, näin minulle on lääkärit sanoneet.
Joka tapauksessa olen kaiketi hyvä esimerkki siitä että uusiutuneen syövän kanssakin voi elää (nyt takana 11,5v) ja lähes normaalia elämää. Tottakai silloin kun on hoidoissa on elämä rankempaa, mutta kuten te muutkin olette todenneet kaikkeen sopeutuu, eihän meillä valitettavasti ole vaihtoehtoa.
Taistelutahtoa ja voimia kaikille, ei luovuteta!
- Re: soutamista ja huopaamista munasarjasyövän tiimoilta, RANKKAA!!!!toiveikas