Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Turpiin tuli ....
Itke vaan, se helpottaa. Olen pahoillani puolestasi, mutta kokemuksesta tiedän, että elämä jatkuu kaltaisessasi tilanteessa.
Minultahan pääsi reisiluunkaula murtumaan ja jouduttiin laittamaan puoliproteesi. Kävelin ennen leikkausta ja sen jälkeen muutaman kuukauden kyynärsauvojen avulla ja nykyisin käytän kävelykeppiä. Kyynärsauvoissa kannattaa olla ergonomisesti muotoillut kädensijat, kädet kun joutuvat tosi koville. Talvella minulla oli myös liukuestepiikit. (Kävelykeppiä tai yhtä kyynärsauvaa käytettäessä apuväline on terveellä puolella.)
Minulta on myös molemmat lonkat kipusädetetty. Sädetys auttoi, vaikkakin toinen lonkka kipeytyi sädetyksen alussa ja sitten parin päivän päästä rauhoittui. Sytostaatteja olen saanut 12 kertaa putkeen. Nyt huomaan "hoitoväsymyksen" iskeneen. En enää jaksaisi mennä tiputukseen. Ehkäpä tässä onkin tauko edessä. Kohta on edessä lääkärinvastaanotto, jossa päätetään miten jatketaan.
Voimia tulevaan!
Käyn vaivoista huolimatta töissä. Olen keventänyt työmäärää kesä- ja sairaslomilla. Tarkoitus olisi siirtyä osa-aikaiselle työkyvyttömyyseläkkeelle. En ole vaan saanut aikaiseksi papereiden pyörittelyä.
- Turpiin tuli ....santeri
- Re: Turpiin tuli ....Talvio
- Re: Turpiin tuli ....liikkeelle
- Re: Turpiin tuli ....MeriTuuli
- Re: Turpiin tuli ....Sartsa
- Re: Turpiin tuli ....santeri
- Re: Turpiin tuli ....Karhutar
- Re: Turpiin tuli ....kevätmieli
- Re: Turpiin tuli ....Manssi