Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Turpiin tuli ....

Hei Talvio,

viestisi oli oikein kannustava. Kävin hakemassa toisenkin kyynärsauvan ja fysioterapeutti opetti juuri tuon, että yhden kanssa se on paremmalla puolella. Ihmettelen vaan, että hän ei sen enempää neuvonut minua, vaikka tajusi varmaan tuosta virheestä, että olen ensikertalainen.

Millaiset on ergonomiset kädensijat? Minulla on sellaiset hieman keskeltä paksummat, mutta periaatteessa suorat kädensijat. Niissä on kyllä hienot heijastimet. Laskin leikkiä, että elossapysymisprosenttini on nyt korkeampi, kun autot ei aja pimeällä päälleni;-))

Kädet ja leikatun puolen kainalo ja "rinnan" alue on tosi kipeät. Puolen vuoden liikkumattomuuden jälkeen aloitin maaliskuussa kävelyn, vesijuoksun ja pyaöräilyn ja vasta heinäkuusta lähtien olen kuntouttanut yläkroppaa, joten entiset lihakset ovat vain nahkaa ja selluliittiä.

Voimia sinullekin ja toivottavasti voit nauttia ihanasta syyssäästä.
Santeri
santeri | 30.9.2007 klo 18:09:45