Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
pelottaa
Moi! Multa leikattiin toinen rinta vuosi sitten,gradus 3,kolmessa imusolmukkeessa oli syöpää,ja metastaaseja muuallakin kainalossa,ja rinnassa muutama. Jotenkin on koko ajan ollut sellainen tunne,että tää mun syöpä uusii vielä,ja myönnänpä olevani asian suhteen tosi hysteerinen. Vuositarkistus mulla on kolmen viikon päästä,mutta ainoastaan mammo ja ultra,ei muita tutkimuksia.Mulla on ollut ihme pistoksia tossa leikatun alueen ympäristössä jo pitkään,sekä sellaisia kosketusarkoja kohtia.
Lisäksi on ollut nelisen viikkoa niska ajoittain enemmän,ja ajoittain vähemmän kipeä,koko ajan kuitenkin menee pahemmaksi.
En tiedä pitäisikö odottaa tohon vuositarkistukseen,lääkäri-aika on vasta Heinäkuussa,vai pitäisikö ottaa johonkin yhteyttä. Kun jos mä vaan vaikka kuvittelen tai jotain,en haluais vaikuttaa mitenkään luulosairaalta. Ja voihan niskakivut muustakin johtua. Olisko kellään ideoita,mitä kannattais tehdä?
- pelottaasatu
- Re: pelottaathunder
- Re: pelottaatella