Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Vihdoin rannalla???
Hei Mehitähti,Kaiketi on niin, että lataamme hoitojen jälkeisen elämän täyteen odotuksia, jotka sitten eivät toteudukaan heti parhaan toivomme mukaan. Ja ehkä ne ovat meidän läheisemme, jotka lataavat ne odotukset, emmekä me?
Olen miettinyt, että joudun vielä usein taistelemaan puolison pessimismiä vastaan, ja onhan niin etten itsekään aina jaksa pysytellä pää pinnalla. Huonoja päiviä tulee varmasti, jahka koko rumba on ohitse. Nyt sitä vain keskittyy siihen, että selviää "terveenä" hoidot loppuun, että jaksaisi taas käydä säteissä pitempien matkojen takana.
Kaitpa sekin on kuormittava elämänvaihe tavallaan? Oletko, Mehitähti, ajatellut jollekin kuntoutuskurssille menoa? Olen itse ajatellut ajoittaa sen juuri säteiden jälkeiseen elämään. Ei tuntuisi silloin siltä, että putoan tyhjän päälle, vaan olisi joku paikka, mihin mennä, joku matka mitä odottaa (siis muukin matka kuin se "pakollinen" koko perheen toipumisloma, jota kaikki eivät ehkä vietäkään).
Mutta yhtä kaikki, onniteluja Sinulle rantautumisen johdosta! Olethan itsellesi lempeä!
T. Karhutar
- Vihdoin rannalla???Mehitähti
- Re: Vihdoin rannalla???anonyymi
- Re: Vihdoin rannalla???Mehitähti
- Re: Vihdoin rannalla???Sartsa
- Re: Vihdoin rannalla???Karhutar