Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: olo on aallonpohjassa CEFin jälkeen
Hei Gordita,Lohdullista kuulla että nousuakin tapahtuu, toivottavasti minullekin käy vielä niin. Juuri nyt en ole ihan varma, kun kuukautisetkin ovat roikkuneet mukana.
Tuo oli kyllä hyvä kysymys, että minkä verran joutuu/saa olla sairaalassa. Meillä periaatteessa pääsisi jo vuorokauden kuluttua leikkauksesta kotiin, mutta minulle olivat niin kilttejä että antoivat levätä sairaalassa 3 vuorokautta - ja nimenomaan siitä syystä, että kotona on pieniä lapsia! Aikamoisen uskomaton asia näinä ruuhkaisina aikoina.
Pojatkin ovat olleet reippaita. Välillä kiukuttelevat, kun äiti ei enää rupeakaan ihan kaikkeen, esimerkiksi kieputtimeksi. Kuitenkin se, että saan olla saikulla, on tehnyt lapsille myös hyvää, sillä kerrankin heillä on äiti, jolla on taas Aikaa. Ja onhan heillä isäkin, jolle on tullut tilaisuuksia nostaa profiiliaan. Esim. tulehdusjakson aikana kumpikaan jannu ei kitissyt, vaan söi kiltisti kaiken ruuan, minkä isä heille laittoi. Itse sen sijaan marisin;))))
Enemmän se taidan olla minä itse, joka tekee numeroa omasta ulkomuodostaan: "Huhuu peikot ja kaikki kummitukset, täältä tulee semmoinen ämmä, että heti piiloon!!!"
T. Karhutar
- Re: olo on aallonpohjassa CEFin jälkeenKarhutar