Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: olo on aallonpohjassa CEFin jälkeen

heip,

Minä tartuin tähän Karhuttaren lauseeseen: "äiti, jolla on taas Aikaa". Nimittäin minäkin olen ilokseni kaiken surkeuden keskellä huomannut, että vaikka en jaksa "harrastaa" lasten kanssa, niin kotona roikkumisessa on ollut se hyvä puoli, että on ollut aikaa kunnolla jutella ja keskittyä lasten päivän tapahtumiin.

Pojat 10v ja 13v tulevat iltapäivisin eriaikaa kotiin ja syntyy luonnollisesti sellaisia kivoja kahdenkeskisiä hetkiä. Sitten viime pe oli päiväkoti kiinni ja tyttö 3v oli kotona ja oli ihana viettää hänen kanssaa päivä kaksistaan.

Niin ja ens perjantaina saadaan sitten pitkästä pitkästä aikaa miehen kanssa myös lapsetonta aikaa. Lapset menee anopille ja me mennään ystävien luokse syömään rapuja. Juhlistetaan samalla sitten sytojen loppumiset ja ensiviikolle osuu myös minun ja mieheni syntymäpäivät.

MeriTuuli
MeriTuuli | 10.9.2007 klo 14:39:36