Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
onko minulla syöpä?
Hei! eli olen 1992 - vuonna syntynyt naisen alku. minulla on ollut pitkään pahoinvointia jne, hakeuduin terkkarille ja kokeissa ei olut mtn vikaa tämä alkoi elokuussa viime vuonna eli 2011. kävin monta kertaa kokeissa kunnes todettiin helikobakteeri MUTTA se oltiin otettu jo tätä toteamista aikaisemmin eikä ollut helikoa kuin oireet alkoi. nyt kaikki on vain pahentunut. Syön kyllä tällä hetkellä heliko häätö kuuria, siitäkin voi jtn tulla mutta minulla on jotenkin sellainen tunne että tämä on MYÖS jotain muuta, sillä oireita oli jo vuosi sitten nyt ne vain ovat pahentuneet.: OIREEENI, ylävatsa kivut, pahoinvointi, oksentelu, väsymys/nukahtelu yleisille, itkuisuus. nyt parin päivän sisällä on tuntunut paioittain rintalastalla pistävää kipua joka kestää kerrallan noin 3 sekunttia, samaa kipua myös ala selän vasemmalla puolella, voisiko ne olla jotain säteilyjä? kun aloitin 5 päivää sitten heliko häätö kuurin, minulle tuli lääkkeoistä paha olo ja vatsassa alkoi kiemurtelemaan ja lääkkeet meinasivat tulla ulos ekat pari päivää, nytkin välillä. minulla on myös ollut pitkään (ennen helikoa) ripulia ja ulosteeni on oranssihtavaa minun mielestäni. KAIKKEIN OUDOINTA ON KUITENKIN ETTÄ : EN PYSTY SYÖMÄÄN OIKEIN, RUOKAHALUNI ON POISSA JA PYSTYN SYÖMÄÄN TOSI VÄHÄN KERRALLA JA SITTEN VATSA ON IHAN TÄYSI, IHANKUIN NORSUN OLISIN SYÖNYT JA SYÖNNIN JÄLKEEN VATSA MENEE SEKAISIN JA ULOSTE TULEE AIKA NOPEASTI. olen AINA ollut tosi hyvä syömään ja syönnyt isoja määriä, suklaaa on aina ollut heikkous. saatoin vetää 2 levyä päivässä. nyt kuin ajattelen suklaata niin alkaa paha olo. RASKAAANA EN OLE. onko kokemuksia, voisiko joku auttaa ja sanoa mielipiteen tästä.
LUIN : mahasyövästä, haimasyövästä, saarekesolusyövästä,endometrioosista. olen ihan toivoton. Lääkärit eivät osaa sanoa mitään oikein, mulla kyllä käynti kättärillä ensikuussa. OLEN MYÖS TODELLA SEKAVAINEN mm. juuri itkeskelen ja hetken päästä olen taas iloinen. haluaisin vaan tiedon mikä minulla on ENB KESTÄ ENÄÄN TÄTÄ!
- onko minulla syöpä?lindastacia
- Re: onko minulla syöpä?lindastacia
- Re: onko minulla syöpä?Elokuu 62
- Re: onko minulla syöpä?lindastacia