Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Onko kokemusta TACista
Hei Helviira, mukava kuulla, että olet päässyt pienillä oireilla. Ton TAC yhdistelmään olen mielestäni törmännyt täällä palstalla. Kokeilitko laittaa viestihakuun "tac". Itselläni toi 3taxotere+3CEF.Noihin ruokajuttuihin joku neuvoi, että kannataa tehdä "napostelu ansoja", jos ei muutoin uppoa. Sit sekin vähän mitä syö ja juo niin olisi hyvä olla energia pitoista. Jos pariin päivään ei ruoka uppoa, niin hoitajan mielestä ei ongelma, mutta pitemmän päälle ei hyvä, sillä solujen uusiutuminen tarvitsee normaalia ennemmin energiapitoista ravintoa. Joten herkut esiin.... Jos minulle ei mikään muu maistu, niin hampurilaiset, suklaa ja jäde kyllä uppoaa. Sit apteekista on saatavana myös sellaisina ravintolisä mehuja, jos syöminen ihan älyttömän vaikeeksi menee, mutta eiköhän sullakin ole ohimenevää, kuten yleensä.
Minulla vähän sama fiilis, kun laittaa peruukin päähän pienet kalpeat kasvot ja iso tukka. Itku kyllä tulee herkästi "tukkaa" virittäessä ja huivissa viihdyn kyllä paremmin, varsinkin näin lämpöisellä ilmalla. Minulla ei riitä rohkeus olla julkisesti harva hapsisena (en ole ajellut jämiä pois), mutta nostan hattua, vai pitäisikö sanoa, että nostan peruukkia kaikille teille, jotka rohkeana kuljette paljain päin tai siilinä :)))
Nyt nukkupilleriä naamaan ja koisaamaan, viime yönä heräsin (unilääkkeestä huolimatta) klo 4 ja pirteänä kuin tikka. Aikani pyörin, sitten rupesin lukemaan kirjaa, sitten kuuden huitteilla menin syömään, luin aamulehden ja katselin kun naapurit pakkasi autoaa lomamatkalle. Puol kasi nukahdin....heh heh. Ei kyllä yhtään auta kun aamuyöstä on niin valoisaa.
MeriTuuli
- Onko kokemusta TACistaHelviira
- Re: Onko kokemusta TACistaMeriTuuli