Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Hyviä hoitokokemuksia
Osapoisto 16.11 viime vuonna. Sytot alkoivat tammikuussa 2012 ja takkuilivat veriarvojen takia. Säteet sitten kesä - heinäkuussa. Ajettiin miehen kanssa päivittäin 120 km/ sivu. Olen todella kiitollinen kaikille lääkäreille ja hoitajille osaavasta ja empaattisesta hoidosta.Nyt on tullut päänsärkyä ja kipua kylkeen. Unettomuuskin vaivaa.
Soitin oirepolille ja heti sain viikon sisällä ajan syöpälääkärille. Syyt vaivoihin löytyvät todennäköisesti ihan muualta kuin syövästä. Letrozol, leikkauksen jälkitila ja kulunut niska. Niin ajattelin itsekin, mutta ainahan se kaihertaa, entä jos..... Sain lähetteen ylävatsan ultraan,keuhkokuvaan ja pään kuvaukseen. Lääkäri sanoi, että he tekevät aina niin,kun syöpäsairas valittaa jostakin. Tauti on kuitenkin niin oikullinen. Sairaanhoitaja sanoi sitten, että tutkimuksia tehdään myös potilaan mielenrauhan takia. Olen todella onnellinen oman keskussairaalani hyvästä hoidosta ja asenteesta meihin syöpäpotilaisiin.
Kun olen lukenut tätä palstaa,niin ihmettelen, kun kanssasisaria on kotiutettu aika pian leikkauksen jälkeen. Minä olin sairaalassa viikon, vaikka oli vain osapoisto ja kaikki sujui hyvin. Pääsin kotiin vasta, kun dreeni otettiin pois. Kaikki muutkin viipyivät osastolla paljon kauemmin kuin päivän.
Muistakaa se, ettei kannata surra asioita ennakkoon. Silloin saattaa joutua suremaan kahteen kertaan.
- Hyviä hoitokokemuksiaTättärä
- Re: Hyviä hoitokokemuksiaTerhikki
- Re: Hyviä hoitokokemuksiaTättärä