Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kipuja pitkäänkin hoitojen jälkeen??
hei!Minulla on kanssa ollut kipuja jaloissa ja ala-selässä, sellaista ischias tyyppistä vaivaa. se vaan paheni mutta pärjäsin panadolilla joten ei varmaan ole neuropaattista. Minulle ainakin venyttely ja hieronta (kävin urheiluhierojalla) auttoivat - hieroja sanoi että jotenkin oudon tahmeat lihakset ja tosi kireät ja selkeitä kramppeja. En ikinä ole ollut näin jumissa - alaselkääkin kuin hierottiin niin oli kuin oisin sähköiskuja saanut, niin makeasti sattui. Olen varma että sytot & tamofen ovat panneet minun elimistöni kesto jumiin/kramppiin. Nyt olen ollut pari pv ilman särkylääkkeitä, venytellyt pari kertaa päivässä. En tiedä auttaisko venyttely ja hieronta teidänkin tapauksessa - ehkäpä olettekin sen kokeilleet mutta ainakin minun hieman lievemässä tapauksessa se alkoi tepsiä. Voimahalit teille!
- Re: Kipuja pitkäänkin hoitojen jälkeen??piastar